• VEIG VEIG QUE VEUS? EL LLIBRE DEL TITELLA PELUT

    MANTLE, BEN GALERA INFANTIL JUVENIL Ref. 9788424637354 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    Un novelty amb un peluix verd en el que el nen pot posar la mà i moure'l, participant de la lectura. Quantes coses pot ser una tofa de pèl verd? Des d'una eruga fins a la cella d'un cavernícola, segur que més coses de les que et pensaves!
    Ample: 225 cm Longitud: 240 cm Pes: 408 gr
    Descatalogat
    3,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ePub
    • ISBN : 978-84-246-3735-4
    • Data d'edició : 01/06/2011
    • Any d'edició : 2011
    • Idioma : CAT
    • Autors : MANTLE, BEN
    • Nº de pàgines : 12
    • Col·lecció : LLIBRES JOC
    • Nº de col·lecció : 38
    Un novelty amb un peluix verd en el que el nen pot posar la mà i moure'l, participant de la lectura. Quantes coses pot ser una tofa de pèl verd? Des d'una eruga fins a la cella d'un cavernícola, segur que més coses de les que et pensaves!

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.